Hultan, here we come!

Så, idag har vi köpt våra kära hultsfredsbiljetter. Både endagsbiljetterna till torsdan och fredan var slut så det var bäst att passa på innan 3-dagarsbiljetter försvann också. Blir ju bara 2 dar för oss, men det kostade ändå mer att köpa 2 endagsbiljetter..jaja whatever. Nu är dom iaf köpta och alla pengar försvann från mitt konto.

Sitter och väntar på att min mat ska bli färdig så jag kan gå till mamma och få lite plugghjälp. Har varit jättedutkig idag, gått igenom hela matspjälkningsapparaten. Det är inte lite saker som händer rmed maten på resan genom kroppen, shit, å sen komma ihåg allt...

Medans ja väntar här tänkte jag samtidigt ta en pluggpaus, underhåller mig själv med en lista som jag hittade på Fias blogg...


Höger eller vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu? Trött och ångestladdad, vill bara förstå allt jag läser...
Favoritgodis? mörk choklad och naturgodis
Är det något du absolut inte äter? inget rött kött...sen är jag inte så kräsen...
Musik just nu? Moneybrother ...gaaah vilken röst!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja? Med alla hippies, tänk va kul?!
Sommarplaner? Jobba, Hultsfred och förhoppningsvis USA
Fisk eller badkruka? Beror på temperaturen, badar inte i onödan
Längd och vikt: Längd 170. Punkt slut.
Favorit väder: Soligt och varmt
Välj tre saker att ta med till en öde ö: Mat & dryck (räknas som en sak), nån underhållande vän och musik.
Spelar du något instrument:
Nej
Morgon eller nattmänniska: Ingeting just nu, är alltid trött. Normalt en nattmänniska
Sparare eller slösare: Sparare
Vad är viktigast för dig:
Att de jag älskar har god hälsa och är lyckliga.
Bästa film: Beror på humör, men Napoleon Dynamite funkar alltid
Kommer du ihåg din första kärlek: vet inte..
Tror du på mirakel: kanske
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: jag hoppas det...
Ser du dej själv som tolerant mot andra: inte direkt, är ganska lättirriterad. Men det går över rätt snabbt också
Hur många barn vill du ha: inte mer än 3 iaf..
Bio eller långpromenad? Beror på väder och humör
Snarkar du? ja...och pratar och knuffas..kul tjej..
Stjärntecken? vädur
Rädd för insekter? nee
Största svaghet? lättirriterad som sagt, galet mörkrädd
Detta är jag bra på: öhhh..ser mig själv som en bra kompis till dom jag verkligen tycker om, bra lyssnare, rätt bra på att laga mat, kör bil bra..jaa..de finns nog mer saker..
Om du fick välja en superkraft, vilken skulle du välja? vara jättesmart...typ som han långhåriga i criminal minds, då skulle tentorna vara lätta
Vad vill du jobba som?det lär nog bli sjuksköterska. Men i hemlighet vill jag bli kustbevakare, haha
Chips, morötter eller godis? allt funkar
Pizza eller hamburgare? pizza..
Har du någon flick/pojkvän? nejnej
Tänker du tatuera dig? Har du kanske redan, vart? Har redan 2, en på ryggen och en på handleden. Får räcka ett tag,är sugen på fler, man blir ju lätt beroende så det gäller att passa sig..
Stökigt eller välstädat? Välstädat helst, men just nu hinns det inte med..
Hur många syskon har du? En storebror
Är du rädd för blod? Nej, isåfall satsar jag nog på fel yrke
Vad är du mest rädd för? Att förlora dom jag älskar
Saltar du på maten? Alldeles för mycket
Gillar du att sjunga? Jaa, men det låter nog inte så fint. Sjunger som bäst när jag kör bil
Brukar du sola? På sommaren...
Röker du? fest..
Snusar du? Nej
Te eller kaffe? Inte regelbundet men cappucino är gott ibland
Har du en besatthet? Njae, inte vad jag kan komma på sähår. Inget som försvårar mitt liv iaf..

Nu tror ja min mat är färdig!
Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback