Mitt nya stressfria liv

Har efter moget övervägande och råd från min kloka mor bestämt mig för att verkligen stressa ner eftersom jag håller på att bli ett stressvrak. Så nu har jag gett mig själv kompis-förbud åtminstone 2 ggr i veckan och mamma har dessutom beordrat mig att ha en helt tyst timme om dan, vi får väl se hur det går med det, blir stressad bara jag tänker på det, haha!
Gick inte så bra med varken kompis-förbudet eller tysta timmen idag. Satt och plugga och var så dutkigt, svarade på instuderingsfrågorna i Haug om respirationen. Fattar verkligen inte allt med alla tryck och gasubyten så jag lägger nog det på hyllan ett tag, kan ju inte bara komma om det på tentan?!
Sen kom Fia och vi skulle iväg på yoga, men hon som stod precis innan oss knyckte näst sista biljetten så vi tog en promenad runt ån i stället. Handlade lite mat och sen hem till mig och käka. Kollade på date movie innan hon åkte och jag satte mig med min bok igen. Fast jag tycker nästan inte att det räknas som umgänge att träffa fia... det bara är ju så på nåt sätt...
Nu är jag färdig för idag och ska lyxa till det med en liten tv-stund innan jag ska sova.
Väldigt glad att jag inte sitter och köar för sof-biljetter just nu, det blir nog kul ändå. 22000 studenter måste ju göra nåt annat?! och 12 timmar i en kö känns inte det minsta lockande. Sova känns däremot extremt lockande!



 

Det bästa som hände idag var iaf när jag kom hem från skolan och det låg en söt lite avi från posten på min (extremt fina) dörrmatta. Hade fått mitt födelsedagspaket från USA. Fick min favorit body spray från victorias secret och massa armband, örhängen, armband, hårspännen (från Claries såklart, Sarahs favoritaffär) samt en rubbat ful väska. vet inte om den är så ful att det kanske kan vara snygg, får tänka på saken.


 

Något annat roligt idag (det enda roliga som hände i skolan idag förutom när det var en humla på vår föreläsning) var Marias nya karriärval. Blues-sångerska. " i have no shoes! no shoes!! Holy shoes! I have no zipper! I have no feet for my shoes! i have no legs for my pants", nåt sånt, ja ni kan ju tänka er vilken hit det kommer bli. Jag hoppas givetvis på att bli första kör-sångerska och triangel-slagare!


 

Nu blir det tv'n, håller tummarna för att det är nåt bra på...100 höjdare kanske? är det idag...får kika efter


 

hej då på er




Kommentarer
sarah

oj oj oj, hårt med BÅDE kompis förbud och 1 timmes tystnad. men jag tror du fixar det =). förresten har din kofta kommit fram??? puss

2007-04-17 @ 09:57:45 | http://sarahm.blogg.se
Tha Redhead:P

Men babe då, ville juh leka med dig i veckan juh..hur ska detta gå?

Puss

2007-04-17 @ 11:01:47 | http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback