Nattuggla

Japp, då var 2 dagars fabriksarbete avklarat, skönt så här i efterhand.
Torsdag natten var helt galet seg, dels för att vi börja vid 1 och dels för att ja var vaken och igång mer än 26 timmar. Sista timmen där trodde jag på allvar att jag skulle somna om jag bara blundade till. Sov dessutom jättedåligt igår och vakna redan halv 4. Gjorde inget vettigt, låg bara och myste med bobo och åt.
Igår natt var mycket bättre även fast jag var rätt trött när ja kom hem i morse. La min lilla morotsbit i sängen och mobilen i kylen. Vaknar halv 12 första gången idag, men då fick det vara nog och jag tvingade mig själv till sömns tillhalv 3. Bobo var ett trevligt sällskap hela tiden...Jag fattar inte varför jag har så svårt att sova nuförtin, brukar vara min starka sida...
Våra helger är uppbyggda på princip samma sätt varje gång:
Börjar med vanligt skvaller, sen skrattar vi åt varandras skämt som inte alls brukar va så roliga, sen berömmer vi oss själva och intalar oss hur bra vi är (eftersom ingen annan gör det), sen har vi en liten tyst period, sen börjar vi prata om hur lång tid det är kvar och hur glada vi ska va att ha det här jobbet och hur bra vi tjänar. Jaa, ni kan ju tänka er. Men rätt så kul har vi iaf... Men våra vanliga helgnatts-karlar jobbade inte, dom bruka ha en förmåga att roa annars...En annan twist den här helgen var att vi fick påsk-ägg och det diskuterades fram och tillbaka några gånger..
Nu ska ja duscha och fixa mig iordning för party. Hade ställt in mig på middag med mor och bror men tydligen fick man inte var med i familjen om man var förkyld så jag får väl hitta på nåt annat i middagstid...

//Utstötta Lena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback