Sarah kan man räkna med

Pratade precis med Sarah...Hon undrare misstänksamt om det var nåt speciellt jag ville, givetvis var det så!
Hultsfred, baby! Och eftersom Sarah aldrig är svårövertalad så det stör fick jag henne mkt intresserad, t.o.m så intresserad så jag tror att det blir av! Frågorna är dock många, vad ska man ha på sig? måste man se konstig ut? är tvättat hår förbjudet? Har aldrig nånsin haft ett sug att åka och trängas med massa fyllon i lera, men nu känns det som att det är dags! Tror att det är någon form av 23-års revolt! Och 50 cent lockar galet mycket!
Annars har jag inte gjort mkt vettigt idag, hade föreläsning om tarmen och hjärtat. Bjöd mamma på lunch och sen bjöd hon mig på fika. Har kollat på Greys givetvis. Tvättat!!! Resten av tiden har jag ägnat åt att analysera på en skala 1-10 hur trött jag är. Först känner jag mig itne alls trött, men så tänker jag på att ja inte kommer få sova på åtminstone 13 timmar och då känner jag mig genast mycket tröttare!
Är ganska skönt att ha katterna här, då kan jag gå runt och prata med mig själv som vanligt, fast jag låtsas att jag pratar med dom...Känner mig inte lika galen då!
Ska iväg till Helena här snart, dom ska ut och partaja..och jag..jag får bara jobba. Ingen fara på taket, en får ju pengar fört
tjoo



Kommentarer
sarah

ha ha det kommer bli grymt, vi ska regera hela Hultsfred! puss

2007-04-06 @ 08:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback