Utmattad

Jag är totalt slut, kan inte sova så jag går runt och är toktrött och galet lättirriterad hela tiden.
I helgen blir det kylarbyggande, får väl se hur det går. Men det kan vara skönt ändå att få en "lugn" helg...Har ändå ingen större lust att göra nåt annat.
Jaa..annars är ju vädret bra iaf och det är alltid skönt. Uteserveringarna har öppnat och jag invigde en av dom igår... då är sommarn här, våren om inte annat.
Nee.nu ska ja ta hand om 55 stetoskop som kom budandes till mig idag, fint. Skönt att jag är "ledig" nästa vecka så jag slipper deala med det då.
Jag låter vädligt negativ såhär, det är jag verkligen inte men utan sömn kan vilken muntergök som helst bli bitter...
Ikväll blir det mys med Charlie innan jobbet, stackars..haha

Puss o hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback