Världens bästa mamma

Har suttit och tokpluggat hela dan, tillslut gick det verkligen inte in mer...så jag åkte iväg till mor min. och trot eller ej, hon banka in mer kunskap i mitt övefulla i huvud. Likaså igår så satt hon hela kvällen och förhörde mig på respirationen! Är det inte det världens bästa mamma?!
Idag i skolan disikera vi fårhjärta, lungor och luftstrupe. Det var jättekul, om man ändå var kirurg! Igår hade vi hrl, det gick bra, men jag hade nog mina händer lite fel, har ett stort blåmärke och en halvsvullen hand, haha!
Imorn ska vi ha färdighetsträning på blodtryck och puls, det ska nog gå bra. Sen blir det pluggpluggplugg! Längtar tills nästa onsdag, då är det över. Samtidigt vill jag att det ska vara jättelångt kvar så jag hinner plugga mer.
gaaaah, och i skolan kan man knappt va för hela klassen springer typ runt och är helt tenta-tokiga och då känns allt ännu värre. jag håller mig till mamma jag!
Men nu ska ja sova, är helt stört trött och det botas nog bäst med sömn!
gonatt



Kommentarer
Fia

hej Lena! Läget nu för tiden? du verkar ha fullt upp! Vad pluggar du, sjuksköterska? Hade kalas! Kram

2007-04-19 @ 07:26:50 | http://www.fiaia.blogg.se
sarah

gumman du kommer klara allt det där galant... tur att man har mammor!!! kram på dig

2007-04-19 @ 10:51:56 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback