Nattaktiviteter

Ibland förstår jag mig inte på mig själv när jag sover. Sov för det första skitdåligt eftersom jag var så himla förkyld. Sen vaknade jag i god tid imorse och ringde Pillan när ja vaknat. När ja sen ska hämta telefonen i sovrummet igen hittar jag bara skalet. Själva telefonen lg i vardagsrummet. Med batteriet urtaget. Antar då att jag på nåt vis har pillat av skalet (både fram och baksida)och  lagt i en prydlig stapel brevid sängen i sömnen. Batteriet måste jag ju ha tagit ur efter jag pratat med Pillan och därmed varit vaken. Rätt så stört om jag får säga det själv. Ska tilläggas att jag är värdelös att ta bort både skal och batteri och ber oftast om hjälp.
Nu sitter iag skalet inte alls bra och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att få dit det ordentligt.
Snart ska ja iväg på ferre. Sen blir det disco i aftonen. Disco, vilket jäkla ord. Det är som att säga att man ska på lokal. Fast jag vet itne om kravall klingar så bra i icke-student öron. Eller gyckel. Tror folk inte inser att det är sånger det handlar om, jag tror dom har fantasier om att vi jonglerar eller sprutar eld. Det hade ju iofs varit rätt trevligt...
Hursomhelst så är det disco ikväll. Förfest med sskål, ska bli kul!
Dagen hitills har varit rolig, det var mörktmörkt, nästan svart...
Nu ska ja möta Pillan och käka lite stånkan så vi står oss ikväll..
Vi hörs ni





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback