Tråkigt i hooden

Sitter här och mår dåligt. Allt jag kan tänka på glass....åhhh glass...Varför vill ingen prins komma på en vit springare med glass? skulle duga bra om glassbilen kom förbi också. Men det lär väl vara kört för ikväll.

Är det inte bättre imorn ska jag gå å ta halsprov. Lika bra att ta reda på det så fort som möjligt om det är halsfluss. Minns sist jag var där, frågade lite försynt hur lång tid det skulle ta innan jag fick reda på om jag hade det eller inte. "ungefär tre veckor" fick jag till svar... Det kändes ju lite långt kände jag sådär spontant. Men då hade dom tagit fel prover på mig, dom tog nåt näringgrejs istället som jkag redan hade gjort en månad tidigare. Ja, det var min lilla vårdcentral-anekdot det...kul va?

Men vi kan väl kollektivt hålla tummarna att jag mår bra imorn?! Det var asgött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback