dressed for success

hejsan svejsan!
Nya Lena här, brunhåriga Lena! Fick ett liten infall efter ett par glas vin och beslutade att färga mitt fagra blonda (?) hår brunt (?). Det blev så bra så, även fast jag fick göra allt själv tack vare min lätt handikappade värdmamma. Är rätt nöjd, men tror nog att jag ska försöka få det lite mörkare. Im going to the daaaaark side.

Nu sitter jag här i väntans tider för att gå på nattklubbsväng med Jospeh (mitt äldsta "barn") . Tur för mig är han för ung för att dricka så där fick jag en chaufför! Ska nog möta upp Adam också, han sa att han var så gott som tvungen för det enda sättet att få träffa mig. Som om att jag är svårtillgänglig? Jag är bara svårt trött hela tiden.

Idag har jag och Jeffrey (mellanpojken) varit på shoppingtur hela dan. Han var riktigt foglig och gick med in i alla tjejaffärer. Handlade massa finfina grejer. Det är så billigt så ni fattar inte, fast jag börjar bli dumsnål, som jag var när jag bodde här. Blev bjuden på lunch också, på KFC, fancy!
Nu ska jag så snällt svepa mitt glas vin här o sen drar vi till grannstan för att svänga våra lurviga..hoppas jag överlever. Amerikat är farligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback