Enchanted

Är precis hemkommen från bio med Sarah, vi såg Enchanted, den nya disneyfilmen. Den var verkligen jätterolig, en riktig feel-good film. Det finns inte många av nuförtin...senaste filmen som gjorde mig så glad i sinnet var nog little miss sunshine. Så jag är nöjd!
Idag har jag shoppat hela dan igen. Fixat lite "beställningar" åt folk..Känner mig som en riktig langare, haha...
Annars har det inte hänt så mycket, har mest hängt med min familj och myst med min hund. Det är bara så underbart att vara här, känns verkligen som ett andra hem.
Nu ska jag dricka vin och mysa mer...de är bäst å passa på..
hej på er




Kommentarer
Cattis

ska du ta med dig hunden hem sen?

2007-12-21 @ 21:20:41 | http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback