middag och ljus

Igår var jag ute för första gången med Adam.
Han kom och hämtade mig på vanligt traditionellt amerikanskt dejtningsätt. Han hade köpt en ny bil dessutom...sedär.. Vi styrde kosan mot ett australiensiskt steakhouse. Passade ju mig som handen i handsken, jag älskar ju verkligen i god stek!
Eftermiddagen åkte vi ut till en stor park, tanglewood. Varje vinter har dom festival of light där. Man åker en runda med bilen, kansk e tar 40 min eller nåt? Så är det mängder av figurer av massa lampor som rör sig och har sig. Helt fantastiskt fint! Lite svårt att ta kort på bara. Filmade lite, kanske kan lägga upp det här om jag lär mig hur. Finns en liten affär mitt i allt också, med massa julgrejor och så kan man grilla marshmallows...
Tanken var nog, iaf från Adam sida, att det skulle bli en lite nattklubbsväng efter detta men jag var så sjukt trött att jag höll på att somna på vägen hem. Var tvungen att hålla mig vaken, efter hot om att bli kidnappad. Hade lovat min värdmamma att komma hem och det löftet ville jag hålla.
Kvällen var iaf mycket trevlig, hur kan jag vara borta i 2 år och det ändå känns som vi träffades förra veckan?

Nu ska ja ut på shoppingtur, sista dan att köpa sarahs julklappar, sen kommer hon vara med mig överallt när hon fått jullov.





Adam undrade varför han fick posa med en ko...ja det kan man ju undra...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback