Min bror, doktorn!

Hej och hallå!
Igår var det festligheter för familjen vill jag lova!
Jag, mamsen och papsen styrde kosan till Uppsala i ottan för att vara med på Anders dispution! Förstod absolut ingenting av vad han pratade om, men duktig det var han. Efteråt så minglade vi lite och drack vin. Sen kom betygsnissarna och sa att han var godkänd.
åkte ner på stan och lunchade innan vi åkte hem till Anders för att piffa till oss. Sen var det dags för sittning, hur mycket god mat som helst. Först kall buffé och sen varmrättsbuffé. Gick säkert upp 5 kg, haha! Alkoholen flödade också och underhållning var jättebra. Lite annorlunda mot våra sittningar, här var allt lugnt och organisterat. Folk sjöng vacker och samstämt, våra sittningar kan nog liknas mer med en zoo-sammankomst.
Kom hem kl 2 i natt, tråkigt att inte gå ut efteråt men de var skönt att vakna upp hemma imorse. Är iaf mycket stolt över min bror, tråkigt nog kommer jag inte får träffa honom på ett bra tag eftersom han ska till staterna och forska.
Nu är det snart dags att piffa till mig för schlaget. Ska käka romantisk middag med Karin först och sen blir det väl nån förfest av nåt slag...nånstans..
Men nu ska ja tametusan ta ett bad, är helt förfrusen av det här vädret. Hatar all form av nederbörd.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback