sur

Jag är sur över att jag har 2 tentor nästa vecka som jag inte alls känner mig föreberedd till....jag är sur över att jag har en hemtenta som ska in veckan efter det som jag inte känner nåt engagemang inför...jag är sur på snåla jävla studenter som köper upp alla luciakraballenbiljetter och säljer dom dyrt....jag är sur över att jag har galet många praktiktimmar jag måste klämma in nästa vecka som det inte finns nån tid till...jag är sur på Adam som vägrar höra av sig och berätta om han köpt hockeybiljetter eller inte....jag är sur på att mina cykellysen ständigt går sönder...jag är sur på lagen om all jävlighet som gör att jag försover mig coh får punka samma morgon....jag är sur på folk som slutar höra av sig helt out of the blue utan att ge nån förklaring....jag är sur på kompisar som har svårt att ställa upp även fast jag har ställt upp gång efter gång efter gång...jag är sur på att det bara kommer ljud och ingen bild när jag ska kolla på simpsons....jag är sur på timingen som gör att det blir en ytterst tight Sarah-Lena helg...jag är sur på att jag inte har pengar och ingen tid att jobba...jag är sur på mig själv att jag tackar ja till att gyckla fastän jag inte ens har tid...jag är sur på mig själv för att det är ostädat hemma....jag är sur på min mage som vägrar sluta göra ont...jag är sur på mig själv för att jag har så dålig framförhållning och inte har en aning om hur jag ska ta mig till arlanda...jag är sur för att jag inte hinner umgås med mina kompisar...
Sammanfattninsvis så är jag helt enkelt sur, önskar att bara nåt av ovanstående kunde lösa sig. Det är fan inte kul att va sur



Kommentarer
karin

tur att jag är snäll i alla fall.

2007-12-04 @ 21:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback