tentad och klar

sådär ja, det var den tentan det. Inte så säker på att jag klarade den, får se om 10 arbetsdagar. yeye...
Annars idag har jag haft praktik, var gemytligt. Tycker om att umgås med gamlingar, då får jag använda mina nördiga utryck som jag så ofta slänger med. Nattsärka tillexempel. Notera att det är ett "a" i slutet, med tantera pratar jag med min bredaste östgötska. jag tror dom gillart, om inte annat så gillar jat....
Nu är det bara 2 dagar kvar på praktiken och sen är det 2 dagar till o sen Amerikat. Pratade med Adam på msn idag, han verkade lite sur att jag inte ville att han skulle hämta mig på flygplatsen, men jag vill nog faktiskt se min familj först.
Ska jobba natt på fredag också. Fick nåt ryck igår och tänkte " nä nu jäklar ska här jobbas" och ringde till chefen. Nu vet jag inte riktigt vad det rycket kom ifrån, men lite extraslantar i januari skadar väl ingen.

Helgen med Sarah var föresten tippentoppen. I torsdags var det 50 cent, riktigt bra! Han är så grym....Fredan vigdes åt mr Winnerbäck och sen hamna vi på lingarnas tackfest. Skulle egentligen gycklat, men alla hade däckat så vi dansade och roade oss istället. Lite segt att gå upp kl 6 dan efter bara.
På lördan hade jag, Sarah och Björn en för-ferre innan jag och fröken åkte på Luciakraballen. Hade jättekul, har alltid roligt med min Sarah. Missade Backyard babies, men det gjorde inte mycket alls faktiskt..
På söndan åkte Sarah hem så jag umgicks med diverse människor hela dagen. Skönt att få in många umgängen på samma dag.
Nu ska jag skutta in i duschen och sen sova. Började kl. 7 imorn. wihoooo

puss hej




 se så kul vi har haft...



Kommentarer
Cattis

hej gumman! hoppas du får det toppenbra i USA nu! kram

2007-12-16 @ 20:43:51 | http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback