Hem till Harrys

Igår var det Harrys-dags igen. Har inte varit där sen i påskas så det vvar väl på tiden kan tyckas...
Hade en liten trevlig förfest hemma hos mig med en trevlig skara folk.
Lyckades med att inte ta någon stämpel när jag gick in, vilket jag kom på när vi var ute och skulle hämta pengar. Vakterna trodde iaf på mig sen så allt var frid och fröjd. Hade det trevligt ute, var skoj att vara ute i svängen med Helena igen.
Fia blev lätt överförfriskad och jag fick släpa hem henne. Tog sin lilla stund och höll på att hamna i ett misshandelsdrama på vägen, farliga farliga ågatan.
Jag mådde prima imorse, mer än vad man kan säga om Fia. Hennes karl kom och vi åkte till max och käka.
Sen kom pappa och målade färdigt mitt kök. Nu borde de vara klart..kanske.. Känner ingen brådska direkt.

Nu ska ja se vidare på Beck innan jag ska sova o ladda upp för en arbetsfylld dag imorgon...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback