Cider o galna drömmar

Igår kväll hade jag som sagt torgmys med Fia o Björn. (Jag fick min max-mat innan).Vi drack cider, öl och överkonsumerade chilinötter. Ett av våra samtalsämnen var varför jag aldrig hittar mig nån bra karl. Kom inte fram till så mycket mer än att jag suger på att ragga och alltid umgås med killkompisar eller killar som har flickvän när ja går ut. Tror inte det är så bra, men ack så trevligt. Är dessutom mycket tveksam om jag kan hitta på nåt bra på krogen.

Hade en jättekonstig dröm i natt. Jag var på nån kravall med massa folk. Träffade där ett gammalt ragg. Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer än att alla tyckte så synd om honom och dom jag umgicks med helt plötsligt  var delar av syskonen från Seventh Heaven. Sen var det lite explosioner och kidnappingar. Minns att "mary" blev kidnappad, jag förutsatte att det var för att hon inte ville vara med i serien längre. Så där blev mitt liv en serie också. Sen vaknade jag


Nu ska ja ta Fias bil och hämta upp henne. Sen ska vi till Macke och Anna och slappa vid deras pool. ska bli gött!

Hörs



Kommentarer
Tha Redhead:P

*asg* orättvist vill med drömma om att ja e kompis med dem:D

2007-06-11 @ 13:34:35 | http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback