Dvd-trubbel

Har kopplat in min nya dvd-spelare som jag fick av mamma. Fick det med hjälp av David regionsfri. Nu till nästa problem, den hittar inga kanaler. Vad ska jag med en inspelningsbar dvd till om det inte finns några kanaler att spela in från? Hoppas det löser sig på något magiskt sätt.

Fick en inte så trevlig mejl av mina vänner från USA. Det var ett mejl fyllt med hatkärlek. "åhh..vi önskar att du var här, men det har väl inte du tid med, allt annat är ju så mycket viktigare!" eller "hon fyllde år, men det vet du väl säkert, du har väl skickat ett mejl?" Eftersom dom umgås rätt mycket är jag rätt säker på att dom vet om att ja inte skicka något mejl. Men dom är iaf duktiga på att få mig att få dåligt samvete. Önskar att jag kunde ha bättre kontakt med dom, men det funkar inte så. Har skola, jobb och alla kompisar här Dom 3 har gett upp det mesta av sina gamla liv för att få va med sina nya karlar och varandra. Jag kunde också ha gjort det och bott där eller i USA. Men nu har jag valt att bo här och tycker personligen inte att jag ska behöva förklara mig hela tiden. Men jag antar att dom har samma problem från deras familjer och gamla kompisar. Man kan inte göra alla nöjda jämt även fast det vore de bästa.

puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback