För bra?!

Idag jobbade vi jättebra och snabbt. Fick vi beröm för det? nej då, istället fick vi höra att vi var för snabba och att dag skulle bli sura för att dom också var tvungna att jobba så snabbt. Så tillslut fick vi inte montera mer, utan köra storstädning istället. Inte roligt! Märkligt jobb där det inte är positivt att vara snabb

Var en sväng med Stolen på Ikano innan jobbet. Åt jättegod lunch på Chili...Köpte bara ett linne som jag tillägnar sunket på Hultan, vill inte förstöra kläder jag redan skapat en relation med. Sen var vi till rusta en sväng o köpte lite bra att ha saker.

Ska sova nu, imorn ska jag tvätta, det har jag inte gjort sen urminnestider. Måste städa också, ser ut som fan här och det måste ju vara piffigt tills Sarah kommer.
Får sluta tidigare imorn som tur är, så lilla snärtan slipper sitta på resecentrum hela natta.

Nee nu blir de sova av



Kommentarer
sarah

åhhh..jag längtar så jag döör

2007-06-14 @ 07:59:03 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback