För smart?!

Jaa, hur mycket ska jag egentligen lära mig till min tenta? Sitter och läser i min empati-bok, undrar då såklart om jag bara ska läsa på det jag har skrivit om, eller om jag ska lära mig allt, typ hur och när barn utvecklar empati. Det känns ju inte särskilt relevant om ni frågar mig. Samma sak med LVU, ska jag kunna det som jag har tagit upp bara? Känns ju inte så motiverande att berätta om hur det går till om LVU ska träda in vid missbruk eller om den unge sitter i häkte eller så. Dom barnen jag skriver om är ju inte äldre än några veckor. Nån som råkar läsa det här och vet?? Hojta gärna till... Vill ju inte bli för påläst, det är trots allt begränsat utrymme i mitt huvud.

Har iaf nu (äntligen) skickat in kompletteringen om spottkörtlar till min handledare. Finns inte mycket att berätta om dom direkt, knåpade ihop några rader iaf och får hoppas att det duger!

Nu åter till böckerna!



Kommentarer
Sofie

Duktig du är Lenin. =)

2007-06-04 @ 21:54:27 | http://johsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback