Inga kylare

Idag har vi inte gjort en endaste kylare på jobbet. Istället har vi monterat ner nån form utav hylla med sånadär rullgrejer på. Sen flyttade vi världens tyngsta verktyg, flyttade en annan hylla med hjälp av 2 truckar och ställde tillbaka alla verktyg. Kvällen avslutades med att sopa enorma ytor och vika ihop pallkragar. Fick använda mig av både borrmaskin och slipmaskin, kände mig riktigt macho. Hur resultatet blev är en annan femma... Kommer uppskatta att montera mer nu när jag vet hur tråkigt livet kan vara...
Torsdagsbullen idag var wienerbröd, mumsigt!
Visst är det underbart att höra på mitt jobbsnack? Tror allt ni gillart

Dagens bästa var iaf att alla som har anmält intresse för munchenhobembiljetter i ssk kommer att få. Fast det vet inte alla om än, det får dom veta imorn. Lurigt va?

Nu blir de sova, en ny dag på farbriken väntar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback