Schleten

Känner mig lite lätt schleten idag, inte konstigt det.

Kvällen igår tillbringades först med basgruppen hos Helene och sen delvis på Platå och Platens. Träffade massa roligt folk från klassen. Träffade även lilla Fia som jag inte sett på ett tag. Sprang runt med henne och letade efter hennes vänner som hade hennes mobil. Även jag tappade bort merparten av mina vänner...Som vanligt när man är med Fia blir alkoholintaget väldigt stort. Hon är så rolig "ååhhh, ja kan inte dansa,jag är så full, vi går och köper drinkar istället". Haha!!
Käkade lite mat och sen tog oss hem i ösregnet, var helt dyngsura när vi kom hem. Kollade lite på film och sov.
Har faktiskt lite smådisffusa minnen av kvällen, men tror det mest på att ja sprang runt överallt i stort sett hela kvällen.

Idag har jag lunchat med min bror som var i stan. Åt på Ghingis och sen kaffe på Waynes. Var så trevligt, var länge sen vi träffades, skönt att catcha up lite.

Nu ska ja parkera mig i soffan och ligga där hela kvällen. Måste vara pigg och alert imorn vid 10 så det får bli lugnt.

Puss o hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback