Sommarlov

Nu har jag precis skickat in sista delen av tentan, så nu har jag officiellt sommarlov. Måste dock plugga hela sommaren tills hbm-tentan.
Igår var jag och svängde loss med Malin. Skulle ju på bartömning på NH, men det var tydligen för personal så det var bara att hitta nåt nytt att göra. Efter mycket om och men hamnade vi på platens. Var helt ok, jag var inte på så bra partyhumör dock, men har en så förstående Malin så det gikc ju bra ändå.
Köpte mat på vägen hem, men när vi kom hem så var de så sjukt salt att det itne gick att äta. Var lite surt. Kollade på spongebob och däckade i soffan. fint.

Nu ska ja inte göra nåt ett tag till. Ikväll ska ja på bio och se spindelmannen...blir nog kul. Måste muntra upp mig lite först. Är på dåligt humör nu igen. Vet inte vad de beror på riktigt, är nog för att det går så dåligt i skolan. Passande med sommarlov nu alltså

Puss o hej



Kommentarer
~Johanna~

Okej, då ska jag kolla där =) Tack så mycket för tipset! :D

2007-06-10 @ 17:07:38 | http://sayitall.blogg.se
sarah

tur att jag kommer på torsdag så ska jag muntra upp dig lite snärtan!

2007-06-10 @ 20:29:06 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback