Tidsfördriv

Jag är sur och utråkad, här är min lösning


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
Neee
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Minns inte...
Vad åt du senast?
Pastasallad med kyckling
Har du fått någon komplimang idag?
Nee, bara en massa skit, haha
Har du varit med i en rättegång?
Nejnej
Är du polare med grannarna?
Ne, fast jag är rätt nyinflyttad så jag skyller på det
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, engelska och lite tyska
Vilka länder har du bott i?
Sverige och USA
Senaste piercingen?
I läppen, fast den har jag tagit ur
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Oj, åker nästan aldrig bil, men det var nog i början av maj,
Gay?
Nope
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Javisst
Har du något husdjur?
Nej tyvärr, vill ha hund
Har du täckt någons hus med toapapper?
Inte vad jag kommer ihåg, haha
Har du varit på stranden?
Såklart
Minns du dina/din musiklärares namn? 
Har nog bara haft en, Margareta kanske?
Hur bra är din syn?
Är rätt skelögd så det mesta är dubbelt..
Har du varit på ett party?
Japp.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Inget som lockar
Har du varit utomlands?
Javisst!
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Mina kusiners, alltså två separata
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Skulle nog mer få skylla mig själv
Var är dina syskon just nu?
Han är nog i Uppsala
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Kommer inte riktigt ihåg, men det var otäck
Vem ringde dig senast?
Mamma
Vilken tid gick du upp imorse? 
kvart i 7
Vad ska du göra i helgen?
Plugga lite och sen bara ta det luuuuugnt
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"mawh längtar! ha en underbar dag käraste!puss puss puss"
När var du riktigt sjuk senast?
Nåt år sen
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Oj, är ju inte så kändistätt här, Petter på en kravall tror jag
Vad finns i din bakficka?
Inget
Har du färglinser?
Nee, är nöjd med min ögonfärg
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov
Vad är det första du gör på morgonen?
Äter frukost och kollar på bevvan
Vad ska du göra efter det här?
Gå å lägga mig i soffan och deppa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback