Torsdagsbulle

På mitt jobb har vi något så gott och trevligt som en torsdagsbulle, det är med lite extra glädje man skuttar till jobbet på torsdan...Idag var det vaniljbulle!
Annars har det gått bra idag, monterade massor och hann med att måla lite också. Så fint så, kanske borde byta karriär?!

Nu är jag iaf ledig för helgen, helt fantasikt skönt!
Imorn ska jag med kommisarie Rödskägg (förlåt om jag skrev fel förrut, inte min mening hjärtat) till hennes föräldrar och lördag blir det logdans på Örsåsa.

Men först ska jag sova, är jättetrött
hörs ni



Kommentarer
köttbullemacka

jag har fått löneförhöjning med, så nog ska jag stå ut. trevlig midsommar på dig hjärtat. puss

2007-06-22 @ 08:48:24 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback