Världens tackfest

Igår fick vi som jobbade under sommar-x en tackfest som hette duga.
Vi började klockan 2 på kårallen. Fick dricka upp all alkohol på bygget, öl, vin och massa olika flarror med sprit. Det var som himmelriket för oss festerister. Vi fick även massa hamburgare. Det hela var mkt trevligt!!
Vid 6-hugget gick vi i samlad trupp, och då menar jag samlad, vi var inhängnade med ett rep. Vår vandring till hg förgylldes med fin all-sång: "jag vet en sång som går folk på nerverna..." 100 gånger sjöng vi!
På hg fick hade vi sittning med ännu mer alkohol. helt galen, grisig sittning men som var jätterolig! Tror inte att vårt gyckel var så populärt dock.
Sen var de dags för själva bartömningen och discodans!! Hade verkligen jätteroligt! Känns bra med de nya festeristerna, de verkar trevliga!
Stolt, och lite lätt förvånad att ja faktiskt höll igång tills klockan nästan var 3. 13 timmar fest, fint!
Vaknade i morse med massa streck på armen, jag höll nämligen mycket bra koll på vad jag drack igår. Imponerande!

Sammanfattningsvis var det en helt suverän tackfest, verkligen värt att jobba på sommar-x

Nu ska ja leka med Fia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback