åh nej, säg inte att hon är vampyr

Umgås med min älskade Sarah, kan det bli bättre? Svar NEJ!

Efter en dag av tråkiga och oförståliga föreläsningar kom min sköna och förde mig ut i nya äventyr! Och jag förärvade mig väldigt förtjänta vuxenpoäng, köpte ett litet kit med balkongbord och 2 stolar och en balkonglåda (blomlåda?!) med 2 olika sorters blommor. Dock får ja inte upp denna på balkongräcket, bruksanvisning var inte den bästa, så nu står den som en fin golvprydnad. Det får duga så länge
Sen gjorde vi revolt minsann, vi åt de mest kritiserade glassarna för i år, nogger black och den där lilla glittriga tjejglassen, bara därför att!
Åt en slående middag på min balkong i mina nya möbler, och drack ett glas vin eller 5. jättemysigt o grannarna tror säkert ja både är lesbisk och har fått fnatt.
Nu har vi kollat på världens bästa serie (greys, vad annars) och sen fråga olle, vad kort det har blivit nuförtin, skandal!
O kladdiga är vi också, att inte se vinterblek/död ut är inte så lätt som det ser ut.
Ja...har tänkte att göra det här till en klagoblogg men just nu har ja inget att klaga på...JO, det har jag ju! Hon bruttan som klaga på aftonbladet igår att hon hade sämst lön i sverige. allvarigt, 3000 kvar efter alla räkningar betalda, hon har inte provat livet som student antar jag. seriöst, hon borde skämmas som klagar, finns folk som lever på väldigt mycket mindre pengar och inte delar alla sina räkningar med nån. PINSAMT!

Och nej, hon var ingen vampyr


image9



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback