Biljard-looser

Tjenare!!

Jaa..ja var ju tydligen inte så bra på biljard som jag hade intalat mig själv, vann bara 1 av 4 matcher. Skyller på att jag inte hade värmt upp ordentligt. Annars hade jag en trevlig kväll med Johan igår, käka kinamat och spelade biljard som sagt.
Idag var första föreläsningen inställd, sen hade vi en om näringslära, inget nytt direkt. Ska skriva mat/tränings dagbok, får börja på söndag och hålla mig nyttig i 3 dar.
Ska iväg och träna med Fia snart, sen kommer Sarah och vi ska piffa till oss! Ikväll blir det party party hemma hos mig. Blir nog trevligt skulle jag tro.
Sen fick jag reda på idag att jag klarade tentan, hade blivit mer chockad om jag inte hade gjort det, men det var ändå skönt så att jag vet säkert nu. Nästa otäcka tenta är HBM tentan 25:e april. Den känner jag redan nu en rätt stor ångest över. Tror jag har lite koll på glykolysen och citronsyracykeln (kors i taket) så nästa steg blir elektrontransport kedjan. Låter avancerat!
Nä nu ska jag skruda om till min träningsuniform och bränna bort min friterade kyckling från igår. Ikväll blir det nytt ordentligt kaloriintag, yey!
Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback