Misshandel och galenskap

Tjena tjena!
jaha, då var det lördag kväll snart då. Sitter här och ska väl göra mig iordning lite innan min mamma, moster och kusin kommer hit på middag. Ska nog gå ut ikväll också, fast jag inte borde, får passa på när man har en ledig helg..medans jag sitter här å väntar tänkte jag tänkte berätta lite om min fredagskväll
Hade som sagt en lite blandad inflyttning/födelsedagskalas. Passade på att blanda folket också, lite vretapack, lite mcd, sjuksköterskor..och sen anna som inte hör till nån av kategorierna men hade trevligt ändå hoppas jag! Blev en glad och fin blandning och lagom många.
Fick så fina presenter också, t.ex en papp-katt (som heter Astor tror jag?!), en elektrisk flugsmälla, ljus,göta kanal (undrar egentligen om det är fia som har ett sug efter att se den?), en hink som jag glatt använde som drinkglas, solbrillor, vin och annat smått å gott! tack så jättejättemycket allihopa!!! Är så himla härligt att ha alla kompisar samlade, fast ja saknade vissa...
Efter en trevlig men rätt onykter förfest bar det iväg till nh, iaf för hälften av oss, resten var torrisar!!
Var nåt rnb och house battle och lite smått suspekt folk, tror jag...
Jag, fia och maria drog en liten vända på platens också, bättre musik iaf, tror jag..
Sen vet ni!! Så var nån som slog mig i mitt stackars huvud. Vände mig argt om för att skälla på den skyldiga, men där stod bara 3 gossar som inte hade sett nåt och inte visste nåt. Misshandel skrek jag och förvirrade björn trodde att nån tagit mig på rumpan och undra varför jag ställde till en sån scen för det... Fick ingen klarhet i vem som utförde dådet och letade upp dom andra..Fia var full och solidarisk och sa bestämt att "den som slår lena ,slår mig", lite roligt eftersom det oftast är hon som åker på stryk ute...Med lite lätt huvudvärk och ännu mera trötthet käkade vi sista tappra festprissar (jag, björn, sarah, fia och maziar) på hakepi och sen haltade hem. Fick skoskav på vägen...just typiskt.
Sov helt galet dåligt och vaknade halv 8 och kunde inte somna om, som tur är så är sarah lika morgonpigg så vi städade undan lite och kollade på date movie. Blev hungriga och tänkte bara dra ner till stångebro och käka men tji fick vi för det hade inte öppnat än. Vi var inte redo för en stadstur med tanke på outfiten för dagen så vi tog ytterringen till donken. Tog med maten hem och kollade på high chaparall med björn. Stördare människor får man leta efter, dom ska starta stuteri och ge hästarna namn efter könssjukdomar...haha!!Sen åkte dom hem och jag gick och mötte malin och myste lite och käka glass. hon är nog bland dom klokaste jag känner, jag får alltid mer klarhet i mitt liv efter jag pratat med henne.
Sen hämtade jag min kusins bil och hjälpte mamma att flytta lite. Åkte till ikea, mamma skulle kolla på nån bäddsoffa men det var jag som kom hem med en bokhylla istället. Ska ha´n och ställa tvn på, som det är nu ser jag inte tvn om jag ligger i soffan. i-landsproblem!!!
Jaa..och nu sitter jag här i min ensamhet, inte kul. jag har blivit galet social och trivs inte alls själv, fast det behövs nog ändå. Saknar sarah med som jag inte kommer få se på nåra veckor!
Vill bara passa på att tacka alla mina underbara kompisar för att ni är just så underbara som ni är!!! Och ni är världens roligaste också! Helt rubbad humor precis i min smak! Vad skulle jag göra utan er nånsin? TACK TACK TACK


Bilder kommer sen...har en dator från tidig stenåldern så sån där high-tech sköts från mammas dator

image5
Min fina partyhink!!

image6
Två av mina underbara vänner



Kommentarer
sarah

åååhh.. honey tack för en rolig helg och jag saknar dig med i massor puss puss

2007-04-01 @ 20:29:50
sarah

asgarv...jag ser ju måttligt road ut må jag säga!!!!

2007-04-11 @ 19:24:38 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback