Blixtar och dunder

Det blev inte en sån fantatiskt dag trots allt, inte speciellt dålig heller...
Kom till skolan vid 8. Ingen från min basgrupp var där vilket jag fann rätt märkligt. Ringde Jannicke som glatt medelade att just idag hade vi bytt tid med en annan basgrupp och började därför inte förrän kl 1. Tji fick verkligen jag! Så det var bara att cykla hem igen så sakteliga. Sov ett tag innan Maria kom på en visit.
Åkte tillbaka till min kära skola och hade näringsrapports feedback. Gick väl sisådär men jag klara det iaf, gött!
Handla lite mat på vägen hem och gjorde sen världens största pastasallad. Kan nog hushålla för en hel arme ett bra tag. Men det gör inget, pastasallad är gott!
Var på kårullen och såg Little Miss Sunshine. Vilken underbar film! Längesen jag såg en film jag skrattat så mycket åt!

Hem i spöregnet. Gillar inte nån form av nederbörd. åskar och blixtrar tycker jag däremot om, så länge jag är inomhus.
Jaa.de var väl inte en så tokig dag after all. Tråkigt bara att jag blev snuvad på en sovmorgon.
Tough shit

Byyye



Kommentarer
Stolen

Det är du och Vattenmelonen med era stora pastasallader..Hoppas bara att du inte gjorde samma misstag att lämna den framme i värmen som han ;-)

2007-05-21 @ 22:05:15 | http://kallelona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback