Färdig?!

Jaaa det kan man undra. Känner mig rätt så färdig med min hemtenta. Har skickat den till mamma och Jannicke så jag kan få lite bra feedback och göra lite ändringar innan jag skickar in den imorn. Är personligen rätt nöjd, men det blir lätt så om man läser något om och om igen, tillslut blir det bra. Så svårt bara att veta om det jag har skrivit är väsentligt och om dom ser min röda tråd...

Har bokat tågbiljetter till Hultsfred också. Det är tydligen jag som är fixar-frasse i mitt och Sarah lite rese-gäng. Men vi fick billiga biljetter iaf så allt är frid och fröjd.

Tänkte skutta in i duschen nu för att sedan umgås lite med Sofie som jag inte träffat på år och dag. Hon frågade, precis som Helena igår, om jag ville följa med och se pirates of the carabian(?). Jag tackade bestämt nej med motiveringen att jag inte har se dom två tidigare. Folk blir oftaste chockade när dom får höra det och ser på mig som om jag hade 3 öron eller nåt. Jag vet faktiskt inte varöfr jag aldrig såg den första men sen har det bara rullat på med nya och dom har jag följaktlingen inte heller sett. Så nu känns det lite som en liten grej att jag inte sett dom, haha. Stor eloge till den som lyckas få med mig nån gång. Kampen kan börja!
puss o hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback