Galet blöt kväll...

...i dubbel bemärkelse...
Började kvällen hos Sofie på Flamman. Lagom tills vi skulle börja röra oss mot valla massivet började det regna. OCh fortsatte hela kvällen...
Det var FBI som höll i det och dom hade ställt upp tält som alla stod och trängdes under. Åt mat och drack lite cider. Lekte lite lekar som innehöll rätt stora mängder ful-vin. Jag och Pillan sprang runt och integrerade mycket bra.
Var jättetrevligt trots det dåliga vädret.
Sen bar det iväg mot kårallen. Lyckades hamna i diket på vägen också, som tur var kom en snäll kille och plockade upp mig.
Står så snällt i kö och när ja kommer fram upptäcker jag att min biljett försvunnit. Jag som hade lagt den i overallens pålitligaste ficka...Karin hade en biljett till övers men hon var jättelångt bort, kön var längre än kinesiska muren och regnet öste.
Så efter lite virrande fram och tillbaka med Maria ringde ja Sarah som snällt kom och hämtade mig. Hon är för underbar!
Var hemma innan 12, fin kväll. Men såhär i efterhand kan ja nog inse att det bara var bra att det inte blev mer. Kunde vrida ur mina kläder när jag kom hem och eftersom de var utekravall hade jag nog inte blivit mycket torrare där.

Vaknade klockan 7 imorse och umgicks med Sarah och hennes mamma..mysigt med lite morgonsällskap
Sen har några från nya Sskål varit med på Medsex's skifte. Trevligt att träffa dom, dom verkar bra...

Nu ska ja börja göra mig iordning för ny partynatt. Ska på tackfest för Akuten ikväll...Blir nog kul, men säkert rätt vilt..
Puss o hej



Kommentarer
sarah

ta det lugnt ikväll nu eftersom jag inte finns där och kan hämta dig

2007-05-12 @ 19:13:50 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback