Helgen som var...

I lördags var det dags att ta nya tag efter min blöta fredag.
En fin blandning av sskålare och andra Akuten-jobbare möttes utanför ryd där en buss tog oss till nån gård nånstans.
Lekte lite lekar (jag var med i det fina klamydia-laget) och drack alkohol. Fick shots i varje lek oavsett om vi vann eller förlorade. Åt en fin o god middag... Det blev lite fina gyckel från olika håll. Även vi i nya sskål framförde några, lät inte bra alls kan ja tänka mig.
Körde lite brännboll, körde hårt och med mycket tacklingar, belv biten också, tack för den Camilla ;)
Sen var de danstävling. Jag och Pillan vann hiphop-dansen...inte märkligt de så bra som vi var. Hängde i takbjälkar och dansa runt stolpar, har hört rykten om nån film från denna lila show. Hoppas givetvis att de inte är sant.
Fick iaf en liten fin väska med lite smink i fårn make-up store.
Sen var de dags att åka tillbaka till storstan igen. Min klassfest hade tack-fest för faddrna också så vi åkte dit en sväng. Stackars Micke fick skjutsa mig på en cykel som nästintill hade punka, men de fixa han galant.
Massa från klassen var hos Bella och det blev mera fulvin...slinker alltid ner.
Sen var flamman-dags. Hade kul och dansa tills de stängde nästan. Cyklade hem och kom ifatt 2 tjejer i klassen och vi käka på burger king. Kom hem 20 över 4. Starkt jobbat, eftersom min kalaskväll började halv 5...12 timmar party, jo man tackar...En skitkul kväll iaf, helt super!

Igår var vi med på FBI's skifte. Körde bara lapp-leken och gav dom fulvin.
Sen var de hemma och kurera min stackars kropp som var alldeles stel och full med blåmärken. Speciellt ett stort efter en viss bitincident...
Kvällen avslutades med ett Sskål-möte och lite gyckelträning.

Idag har ja bara varit på några föreläsningar. Promenera och snacka skit med Maria. Har skrivit om min näringsrapport lite också..ooopps..kom precis på att jag glömde skicka den till min handledare..bra där..
Nu blir de slapp-kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback