Tyskarna anfaller

I går försökte en tysk som jag träffade i usa skriva till mig. Hon skrev att hon skulle gå till sverige efter sommaren och plugga. Har en känsla att hon kommer att komma lite sent till skolan om hon ska gå hela vägen.
Hon skrev att hon ville träffa mig och prata om amerika. Jag har ingen tanke whatsoever på att göra detta. Kvinnan är ju tokig, om inte tokig så är hon iaf elak.  Hon raggade på den killen och visste att jag var intresserad av och ringde honom konstant efteråt, även när han var med mig. Med tanke på hur lam jag är så hade de aldrig blivit nåt ändå, men när en "kompis" stöter på den kille som jag sagt att jag är intresserad av känner inte jag att det är nån vidare kompis.
Pratade aldrig med henne igen efter det. Men inte ger hon upp inte, har fått omväxlande små skrifter på msn att jag är så bitchig som inte svarar eller andra om att det vore såååååå kul att prata med mig igen. 1½ år senare, men kom igen!! Förstå min lilla vink! Vi hade inte känt varandra alls länge heller, så det var ju ingen stor förlust direkt.

ähh..skit i det



Kommentarer
sarah

ha ha du råkar då ut för det mesta och dom konstigaste människorna!!

2007-05-31 @ 16:19:36 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback