Vin och sy-mys

Idag har vi äntligen fått våra ovvar och jag å Maria firar det med vin och att sy på märken.
Vi har köpt tyg så vi kan sy på våra namn också..Nu är hon och kollar på en lägenhet och jag sitter här och vet inte riktigt vad jag ska göra...Fick inte sy medans hon var borta.
När hon kommer tillbaka ska vi göra pizza och dricka viiiiiin. Blir en härlig kväll.
Roligast är nog ändå vår inställning till vin...eller rättare sagt vår konsumtion av vin

Jag: Men vi kan ju köpa en bag-in-box så kan vi dela på de som blir kvar sen
Maria: Vad får dig att tro att det bli nåt kvar?

Dumma tanke! 1½ liter vin var en tisdagskväll, det är ju en självklarhet


     Maria är fokuserad!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback