Inget särskilt...

Är lite inaktiv här på min blogg, har inte så mycket vettigt att skriva om tror jag...
Jaa...vad händer...?!
Var ute och svängde mina lurivga med Maria igår. Först åt vi lite mys-middag och drack vin. Kollade givetvis på premiären av Greys. På fullaste allvar så förstår jag verkligen inte hur en serie kan vara så bra, men det kan den tydligen. Sen lyssnade vi på nostalgimusik innan vi styrde kosan mot Platens. Konstigt folk som vanligt men faktiskt rätt bra musik. En kille (modell äldre) försökte bjuda oss på drinkar och när vi tackade nej sa han "men kom igen, det krävs ingen våldtäkt". Som att det vore det mest naturliga. Hursomhaver är jag inte så förtjust i att bli bjuden av okända män. En trevlig kväll var det på det stora taget iaf.
Idag har jag inte gjort mycket vettigt, skurade ugnen, det var ganska hurtigt. Har verkligen inte varit på humör idag så det har passat bra med en slappardag.
Imorn är det overallsinvigning, för oss, haha. Alla andra program har för dom som började den här terminen, men inte vi inte...
Ska jobba lite i helgen, kylare behövdes visst inte så det blir ett antal timmar på donken istället. Behöver verkligen jobba lite i september, annars blir inte 25 oktober en glädjedag.

Just ja...min nya frilla ska ni få se också. Blev faktiskt riktigt nöjd även fast jag var jättenervös innan...




Kommentarer
Sofie

Jättesnygg vart du i håret!

2007-09-20 @ 21:40:16 | http://johsofie.blogg.se
Sofie

Nu har jag kollat på avsnitt 3 & 4 med. Kan knappt vänta till onsdag när man kan ladda hem nästa.

2007-10-13 @ 19:46:45 | http://johsofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback