Plugg och mys

Den här veckan har varit helt fullspäckad med plugg. Har spenderat många timmar i vårt kära hub.
Har dock hunnit med lite roliga aktiviteter också. Igår blev jag bjuden på middag hos Charlotta och idag kom Pillan över med massa onyttigheter. Lite roligt måste man få ha.
Tänkte även komma igång och träna och slängde mig på ett spinningpass häromdagen. Resulterade i att jag blev ännu mer förkyld, igen och nu börjar jag blir riktigt trött på att inte vara riktigt frisk..
Nu ska ja sova, är kanontrött. Har en lång lång dag i skolan imorn och på kvällen är det kravall. Blir kul, är extra glad för a-lab nu!



Sarah, kul att du blev glad för korten, förlåt att dom kom lite sent...puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback