äcklig

jaha, då hade man feber också då. Kom till jobbet, men det gick verkligen inte. Kändes som om jag skulle svimma och svetten bara rann. Så jag åkte hem o tog ett bad. O nu sitter jag och retar mig på att jag är sjuk. har inte tiiiiiiiiid. Och just nu känner jag mig mest äcklig.

jag tror jag skrotar idén om en modeblogg. Jag borde ha en blogg med bara mina åkommor. Det skulle nog bli många inlägg iaf. skadorna slutar aldrig hagla in över mig.
Det här fina blåmärket t.ex. har prytt mig arm sen förra tisdan:

217403-116



Kommentarer
karin

jag hittade en blåmärksböld vid knät och lite blått på höften. vad fan gör vi ute på skytte-c egentligen?

2008-04-02 @ 05:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback