Jag är ett sunk

Jag håller på att bli ett riktigt sunk, inte så att jag är smutsig och äcklig. Men att jag dagligen kommer till jobbet osminkad och med trollhår, klädd i mysbrallor och nån luvtröja. Men när jag är hemma hela tiden tills jag åker till jobbet finns det ingen direkt motivation att piffa till mig. Det gör väl inget direkt så, men jag tänkte verkligen på det igår när jag tvättade och majoriteten av innehållet i min tvättkorg bestod och myskläder. Helst skulle jag nog vilja åka till jobbet i pyjamas, men jag får nog dra nån form utav gräns redan här.
Frågan är om jag inte skulle överaska och iaf ta på mig ett par jeans idag. Jo men det gör jag....vi hörs



Kommentarer
sarah

leeeena hur känndes det att ha jeans på sig? hur reagerade omgivningen? jag hoppas iaf du tänker vara lite piffigare när jag kommer annars vet jag inte om jag klarar att vara i din närhet

2008-04-17 @ 20:28:08 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback