jag hade fel....

Torsdagsbullen var en dammsugare, det kom verkligen som en blixt från klar himmel! Nu kan vad som helst hända känner jag, framförallt eftersom vi är lediga nästa torsdag. Hela systemet har brytits ner och ruskats om. Det var den världsbilden det.
Stört skönt med torsdag, har en fullspäckad helg framför mig. Fullspäckat med roligheter hoppas jag, det vore på det tiden om det blev en helg med bara massa glädje och inget tjafs och drama. Så vill jag ha min helg, dans och glädje!
Nu ska jag gå och lägga mig med Chris Rock, imorn är det tusen saker som ska göras så det är bäst att börja i ottan.




Kommentarer
Cattis

vilket drama!

2008-04-25 @ 09:49:42 | http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback