klippt slut

Just nu är det så himla mycket saker som måste göras så jag håller på att bryta samman totalt. Lyckades på vägen hem från frisören att tappa bort mitt kort. Ringde nån spärrservice-klubb jag blev medlem i förra veckan. Inte jättebright tjej jag pratade med, hon fråga om hon skulle beställa ett nytt kort till mig och det ville jag ju såklart "ja, men då får du ett brev av oss om 2-3 dar så står det om vi lyckades". Vaddå lyckades? Jag betalar för att dom ska göra sånt här smidigt och om jag då får ett brev på onsdag där det står att dom inte lyckades, så kallar jag inte det smidigt. Jag blev lite arg och det hjälpte tydligen för 2 min efter vi hade lagt på så ringde hon och sa att en nytt kort är på väg. sweet, änltligen får jag nån belöning för mitt hetsiga humör.
Vad det gäller telefonen så är den så borta som en telefon kan bli. Fattar inte varför dom tog just min, den är verkligen ful som stryk och funkar inte särsklit bra heller. Suckers.,
Nu ska jag äta mat och leta fram alla jäkla nummer som jag hade så säkert förvarat i min mobbe. Sen blir det jobba, tappar säkert ett ben eller nåt på vägen till jobbet.
Här är min nya friss, inte alls så blont som jag hade tänkt. Jag känner mig beige och tråkig (min frisör gjorde sitt bästa, jag får skylla mig själv att jag ska byta hårfärg så ofta...)



Tur att jag inte ser hysterisk ut iaf, det hade ju varit illa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback