ojojoj

Ojojoj, det här har varit några intensiva dagar vill jag lova. i fredags var det ju glömd. Vi skulle va punkare men det blev inte så tydligt, inte för min del iaf. Färgen tog slut och mitt hår var på tok för långt för tuppkam. Kul var det iaf. Mindre kul att mitt i natten cykla till h-gården för att sova hos Fia. Kul blev det igen på morgonen när hennes föräldrar kom med frulle. Sen blev det mindre kul när jag fick bära en massa grejer. Det blev alltså växlande kul och mindre kul under hela dagen. Hade 2 olika skor också, man var ju tvungen att byta grejer för att få shots. Skor kändes då tydligen lämpligt.
Sen på kvällen igår var större delen av sskål ute och åt på Thaicoconut. Gott och trevligt.
Sen hamna jag, Karin och Sofie på nån förfest och sen blev det eftersläpp. Hängde med Karin nästan hela kvällen och det är sällsynt vill jag lova. Red på en jävla tjur också, blev mycket besviken på min insats.
Natten slutade på Mcd för att sen åka hem med Helena. Kändes som en tippentoppen idé, men nu känner jag att min cykel är vääääligt långt bort. Så nu sitter jag här i en annan del av T-fors och försöker lura ut vad jag ska göra idag. Ska iaf väg och spela laserdome med lite ssk-are.
Det här blev ingen lugn helg direkt....


217403-121




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback