Shopping

Idag har jag shoppat som en tok. Har storhandlat på systemet, köpt en lampa och 2 ljustakar. Ett fint lakan jag ska drapera mig i ikväll, nya balkonstolar (kändes som om det var på tiden va?), bestick, kamerafodral, 3 par skor....vad mer...hm.. just ja, en resa till NEW YORK också. Den 13:e juni drar jag och Karolina till staden som aldrig sover. Hade lite problem att hitta en bra resa, för fredagen den 13:e vägrar iaf jag att flyga via London. Tillslut hittade vi en billig resa via Amsterdam istället. Fan va gött!!! Ska bara få tag på min amerikanska familj nu också så vi vet om vi ska boka hotell eller inte.
Jag är nöjd med min shopping idag, mycket nöjd!



Kommentarer
sarah

fan vad härligt, jag vill shoppa jag med....

2008-04-25 @ 22:07:49 | http://powertrip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback