träningsverk in process

Nu har jag varit och spelat laserdome med 11 andra ssk-are, intresset för att göra saker tillsammans är inte överdrivet stort tyvärr. Vi som var där hade skitkul iaf, skoja att jag kommer ha träningsverk imorn. Fick även extramotion när jag gick till ryd för att hämta min cykel.
Har inte gjort nåt vettigt alls annars, mest slösurfat runt här o var. Lagar lite mat nu, måste gör matlådor också.

Usch, måste bestämma mig tills på tisdag vad jag vill göra med mitt liv. Eller iaf vilka utbildningar jag vill söka. Sen får jag väl se hur landet ligger i höst så att säga. Är helt stört ambivalent.

 Efter en svettig laserdome-match (heter det match?)

 Snygg bild från studentnatt , tur att Karin är på hugget iaf och tittar in i kameran



Kommentarer
Cattis

ska du inte bli sjuksköterska längre?

2008-04-14 @ 14:24:24 | http://cattise.blogg.se
sarah

nu gör du även mig förvirrad, varför har du inte sagt något om annan utbildning? ringer dig i morgon puss

2008-04-14 @ 21:52:01 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback