Andra dagen...

Idag vaknade jag lite senare och lite tröttare. Tråkigt var väl det då Joanne hade gjort iordning världens brakfrukost med pannkakor och allt.
Skjutsade hem Jeffreys kompis och sen han själv till jobbet. Sen var det dags för mig och Sarah att shoppa igen. Vi malde igenom mina favvo-outlets + target och pier 1.
Käkade lunch på Billy bobs, mycket nostalgi som vanligt. Det var där jag och mina brudar hängde i princip varje kväll. Det var tider det...
Handlade inte så mycket, en tröja och skärp + lite bra att ha grejer på Dollar Tree. Hittade mest en massa saker jag vill köpa till andra, julklapparna blir inte så svåra i år iaf...
När vi kom hem stod middagen på bordet. Var inte så hungrig tyvärr men lite fick jag ner iaf.
Resten av kvällen bestod av Scary Movie 1 och 2 som gick på tv, då var jag mer än nöjd. Fick åka iväg en tur för att inhandla mer vin mitt i allt bara. Sarah körde, tänk att hon blivit så stor att hon får köra....Första affären vi åkte till vägrade sälja alkohol till mig eftersom mitt körkort är helt förstört, kan verkligen inte se att det är jag. Åkte hem för att hämta mitt svenska körkort innan vi åkte till nästa affär. Där kollade dom inte ens leg. så det var ju just typiskt. Det är fint att jag iaf lätt kommer in i vanan att vin finns överallt, dygnet runt.
Kallt har det varit idag, började på 15 grader, men nu senast vi var ute var det nere på nollan. Ska bli kallt i 2-3 dar nu innan det blir varmt igen. Det är fint hur temperaturen svänger med 20 grader bara sådär, inte lätt att veta vad jag ska ha på mig.
gonatt

  Min lilla vovve, som blivit gammal och trött....

 Sarah lunchar på Billy Bobs, tur att en av oss åt nyttigt iaf...


Jag vet verkligen inte vad jag ska ta kort på, jag tänker varje gång innan jag åker hit att nu jäklar ska jag ta en massa kort. Men när jag väl kommer hit sen så känns allt så vardag och naturligt och inte alls nåt värt att fotografera. Imorn ska jag ta kort på allt jag ser och sen ska jag bombadera er med bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback