lugna fredagen...

Idag har det sannerligen inte hänt mycket här i Winston-Salem. Travade runt i pyjamas till kl halv 4 då vi åkte iväg för att gå på bio.
Sarah hade med sig en kompis så dom såg en film, medan jag och Joanne såg en annan. Filmen för oss var The curious case of Benjamin Button. En film med bl.a Brad Pitt som föddes som gammal och sen blev yngre. Hade inte alls hört om den filmen innan, men den lät ju lite rolig tänkte jag. Rolig var kanske inte det rätta ordet, vet inte riktigt alls hur man ska beskriva filmen (tur att jag inte är filmresencent!). Lång var den med, över 2,5 timme! Både jag och Joanne kom fram till att det var tur att vi inte såg den hemma i soffan, då hade vi aldrig sett klart den. Fast den var helt klart sevärd.
Aja, whatever.
Efter vi kom hem och åt lite mat har jag fortsatt att göra ingenting... En riktigt skön dag, fast konstig nog är jag redan trött. Det tar på krafterna att inte göra nåt.
Imorn ska jag sova länge, för på kvällen ska jag och Adam på dansotek. Får väl hoppas det blir kul, vi brukade ha kul när vi gick ut back in the days. Får väl först och främst hoppas att det blir av, skulle inte förvåna mig om han surar ihop av nån oförklarlig anledning.,...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback