spänning på torpet

Glömde berätta att det faktiskt var lite drama idag också. Mitt i vårat filmtittande går Joanne ut i köket och börjar tokskrika. Jag och Sarah springer ut och ser att det forsar ur vatten från den nya diskmaskinen, som en riktig exorcist-diskmaskin. Tim kommer till undsättning och stänger av vattnet. Då är hela köket överfullt med vatten så vi tar fram alla handdukar vi kan hitta och tassar sen runt med en varsin handduk under fossingarna i ca 15 min. Är inte det spänning så säg? Jag är i det märkligaste av länder, och det här är det mest dramatiska som hänt mig.
Eller vänta, idag när vi var ute på tur körde vi om en riktig gangstabil. Jag sa till Sarah att den var glittrig och fin, för det var den. Hon noterar att nån har skjutit i framrutan, inga konstigheter med det. Sen väljer afroman att köra om oss och vinka glatt. Jag vinkar tillbaka, vill ju inte riskera att bli mördad för att vara oartig. Sarah blev helt förskräckt "Leeeena, he´s smoking weed!!!" Och då kan man inte hälsa? End of stories. Helt poänglösa båda två.
he på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback