wihoo

Fick antagningsbeskedet för min ansökan idag. Och jag kom in!! Så i nästa år blir det beteendevetenskap för hela slanten. Så jäkla skönt, nu vet jag att jag har nåt att göra och att jag åtminstone har CSN att leva på. Är riktigt glad och tacksam att jag kom in redan på första urvalet. Ibland är jag en riktig turgumma!
Och efter den nyheten kombinerat med massa morgonmys hoppas jag verkligen att mitt flow håller i sig idag.

Bjussar på en fin bild från julfesten i fredags:



Samt en mindre bra bild, det ser ut som om vi är ett gäng tokar på fabriken. Alla med galna blickar




Kommentarer
Cattis

Vem är mannen på bilden? Grattis till plugget! Kram

2008-12-09 @ 18:14:14 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback