Maria och Lenas tentapluggande i bilder








 Det hela började med en Mac Gyver bild, med den kommer inspiartion, sägs det...
 Känner dock ingen större inspiration..
 Maria lär sig genom att färglägga, mycket.
 Inget snack om att det blev tjusigt, men kan hon levern nu?
 Kör den avslappnade stilen, det skulle kunna funka,..
 En dag ville Sara vara med och ta del av vår studiero (?)
 Maria blev så glad att hon gjorde en loppa!
 Resultatet blev att jag fick hoppa på ett ben och slå mig på huvudet. Slog jag ur all kunskap?
 Idag kom flätorna på, då jäklar är det allvar!
 Men jag hade ju inga flätor, blev lite lessen och avundsjuk...
 Skrivkramp, men jag är mkt stolt över min penna, många försöker dock att sno den :(
 Här skojar vi till det ordentligt vill jag lova...
 Kort härefter somnade vi båda och sov i över 2 timmar, riktigt skönt..
 Sista dagen, flätorna verkar va ett vinnande koncept!
 Får känslan att det var ungefär här jag gav upp..
 Citronsyracykeln, sjuksköterskans bästa vän!


Hur tentan gick? Ja det får vi se om 10 arbetsdagar, håll tummarna!







Kommentarer
s

ha ha ni är allt för söta...jag tror det gick superduper bra på den där tentan du! ha det bäst puss puss gumman

2008-01-20 @ 20:28:37 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback