Montör vs målare

Mitt jobb kanske är inte det roligaste i världen, men värst är det när det inte finns nåt att göra. Har ju varit ledig några dar och var laddad för en kväll där jag skulle göra kylare på löpande band och arbetsviljan skulle sprudla i farbiken osv. Nej nej, istället fick jag stå och måla grafit. I 7 timmar sen fick jag nog. Blev helt snurrig av färgen och kramp i armen av rollern. Så målare kan jag iaf stryka från listan på potentiella framtidsyrken. Fick gå hem tidigare, passar ju bra eftersom ja ska köa til VSR-släppet imorn. måste ju kirra biljett till Sarah.
Nolleveckan har varit jättekul iaf!
TK var grymt, flamman var också jättekul. Igår var det HG, bara jag och Karin från SSKål. Men vi var så glada och trevliga så och integrerade som tokar. Dansade som tokar också, förlorade ett fuldans-battle, nästan att ta som en komplimang!
Nu blir det antagligen lugnt i helgen, om ja ska jobba vill säga. Annars blir det väl nollans eftersläpp på fredag iaf.
Nu sova




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback