Trött och overall

Jag är helt skadat trött just nu, sluddrar när ja pratar och ögonen går i kors. nej vänta nu, det ju dom ju alltid, glömde att ja var skelögd...
Har jobbat natt fredag-söndag...skulle va i skolan kl 12 i dag och valde att inte gå å lägga mig när ja kom hem från jobbet. I skolan presenterade vi oss för nya nollan och pratade med studentenheten. Kändes märkligt att dra på sig overallen igen. Var skönt att se sskål o klasskompisar igen. O lite andra festerier, Skönt att träffa lite annat folk än fabriksvännerna, inte för att det är nåt fel på dom, men omväxling förnöjer.
Sen sov jag faktiskt några timmar innan det var dags för sskål-uppdrag igen. Efter vi varit i tgf hade vi gyckelträning. avslutade kvällen med mat på steves med jenny.
Nu ska jag sova, förstår inte hur ja fortfarande kan vara vaken. Jag tror det är nåt fel på min kropp, den borde va tröttare.
Hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback